Turn into egg - Tutorial

रोजी प्रकाशित केले 23 मे, 2021
Turn into egg - Tutorial

Hey guys! Watch my new video: Turn into egg - Tutorial
Enjoy the video, share your comments, support by likes and subscribe!
Turn on your notifications to keep up of all my new videos :)

टिप्पण्या

  • Amazing

  • Wow

  • Di pijak

  • Wow so add

  • Omg

  • Eso es más falso el huevo debe estar atrás no adelante 😂

  • Ese mismo botón yo lo uso para hacerle unos cuantos unos cuantos de mi video

  • 😎 And

  • REDİİ

  • 😂🤣🤣🤣😅😃😃😘🤩🤪 nice looking

  • Mr magoo

  • Is no one gonna talk about how they putted the phone upside down?

  • Wow😁😁😁

  • 🤗🤗🤗♥️

  • Реди?))

  • You is cool

  • Rip the shoes

  • ( ˙ỏ˙ )WOW!!

  • 👍👌👍👌

  • So cool

  • So your telling me that he can jast put down the egg 🥚 perfectly a little suspicious 🤔

  • yes pls

  • pls

  • What is she pretending to be a giant woman

  • LOVE YOUR HILLS

  • Cute sboes

  • ありえな

  • 😱😱😱🆗

  • Me gusto

  • Wow

  • I love how you showed the finished product. Amazing video

  • Hhhhhh

  • Человека раздавили человек и раздавил 😂

  • Omg this cool and it works

  • Ooo

  • редри, стоп, го

  • Реди го стоп ахахаах

  • Рэди го стап

  • Im glad that they show the end product unlike other shorts ive seen 🙌

  • Я: блин а где русские? Кнопка читать дальше: здароваааа

  • Can i see part two pls

  • 😎😎😎😎😎

  • 이야 브라운에 4그랄이면 곧 블랙 따겠네

  • Knowing you to talk how it's upside down phone

  • Que buen par de tacones pide la chica xd

  • 😱😱😱😱😱😱😱

  • Its missing about 2 seconds..he paused it her foot was down ,then she hit record while her foot was in the air ..

  • Русские вы где?

  • 잘 논다.

  • Jaja

  • Love the shoes

  • Wow good nice keep it up

  • BPO

  • WOW

  • Smart

  • She just ruin those shoes

  • Super bien editado me encanta Dios los los bendiga siempre los quiero mucho😗😗😗😗😗😘😘😘😍😍😍😍😍😍😙😙😚😚😚😚😜😜😜😛🤓🤓🤓🤑🤑🤑😹😹😹

  • Result?

  • Muito legal 👏

  • Wow necesito ver el resultado

  • Sinchans grandpa

  • omg

  • 🔥

  • 鞋子好看

  • 🤣🤣🤣😅😅😅😅🤣😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Ritual sblm ngewong y

  • i will thank if you will add the EDITED movie!

  • She tall

  • Real big eyes

  • And no one's going to talk abt her sandal??

  • How did you stop the egg?

  • Wow good i like it 😀😀😀

  • got stuck

  • Wow, what a great way to spend your time......totally productive and worthwhile.

  • Ha ha 😂

  • 粗末にするな!

  • Wow! How coolly did they break the egg. Well done.

  • Estubo grndioso

  • やっぱ日本と外国って食べ物に対する価値観が違うんやな。

  • Zach king style!!!

  • Y'all are wierd

  • 🤣🤣🤣

  • 😳😳😳😳😳😳😳

  • Ironia llkkkkkkk

  • Alguien mas le asusto la voz de la chica 😱

  • I was kinda wondering..What the heck kinda freaky video this was...😅Now I get it

  • Kakek sugiono anying Edit makasih 1 likenya (diri gw sendiri)

  • 😄

  • Genios😍

  • ;-;

  • So cool

  • Oi

  • Boanoite

  • Jaja😃😃😀😆🙀😸😺

  • 😂😂😂😂

  • După mână, nu prea e lady!!😂😂

  • هههههههههههههههههه هههههههههههههههههه هههههههههههههههههه هههههههههههههههههه هههههههههههههههههه هههههههههههههههههه هههههههههههههههههه هههههههههههههههههه هههههههههههههههههه هههههههههههههههههه هههههههههههههههههه هههههههههههههههههه هههههههههههههههههه هههههههههههههههههه

  • Cool I guess

  • Wow so cool 😎

  • App name please